Flotte vipper, men det er næsten umuligt, at få dem pæne ud af den nye emballage. Du risikerer at der ryger hår af og med stor sandsynlighed, vil de blive krøllet.
lige så flotte som dem man får lavet hos en klinik! Her spare man virkelig bare tid og penge, og får de smukkeste vipper! Og de holder så godt!
Naturlige og flotte negle! så er de så nemme og påføre, og holder virkelig længe!
De flotteste negle! Nemt og spare mig en masse penge!
Mine y-vipper! Bløde og flotte, og så er de så nemme at påføre!
Jeg går ikke uden mine negle og vipper fra cosnetic! Det er så nemt, og sparer mig så meget tid og penge! Vippene og neglene holder så godt, og ser flot og naturligt ud – det blevet en fast del af min rutine!
Bedste vippelim til dato jeg har prøvet.
Og jeg har været, vil jeg næsten skyde på dem alle igennem efterhånden.
Den skal sidde en del tid, og har man meget lim på skal man tage det af over 2 gange.
Men fint produkt!
Desværre et produkt der ved mig giver voldsom kløe, tænker jeg er allergisk overfor produktet og har jeg ikke været overfor de 4 andre jeg har prøvet.
Jeg er rigtig tilfreds med disse, meget naturlige og smukke!
Super lækre og bløde vipper, meget lette på øjnene.
-Meget tilfreds, absolut det bedste mærke jeg har prøvet af vipper. 🌸😍
Lækker lash serum! Har længe ledt efter en, som ren faktisk gav resultater, og jeg syntes selv jeg kan se en klar forskel på mine vipper.
De vipper jeg købte er desværre for hårde til mig .. og jeg kontaktede kundeservice da jeg havde problemer med PostNord og i besvarede aldrig min mail
Flotte lækre vipper.
Bond’en er helt vild god, men seal’en begynder at slippe allerede dagen efter :(

